Poniżej znajduje się instrukcja dla Członków Towarzystwa, opisująca najważniejsze funkcje dostępne na stronie.
1. Ustawienie hasła do konta
Po otrzymaniu informacji o założeniu konta, należy nadać nowe hasło.
Jeśli zostało do Państwa przesłane hasło startowe, to należy zalogować się na stronie:
https://ptkt.pl/pl/membership-account/
i wybrać na dole strony opcję “zmień hasło“.
Jeśli nie posiadają Państwo hasła startowego albo nie znają obecnego, należy skorzystać z tego linku, a wywołać w systemie nadanie nowego hasła:
https://ptkt.pl/pl/login/?action=reset_pass
i podać swój adres e-mail, na który zostanie wysłany jednorazowy link, umożliwiający nadanie nowego hasła.
Ważne: procedurę zmiany lub resetu hasła można ponawiać wiele razy, np. w sytuacji, gdy zdarzy się Państwu zapomnieć zapisane hasło.
2. Uzupełnienie lub aktualizacja danych osobowych
Mając już nadane hasło, możemy się zalogować na swoje konto i uzupełnić wymagane dane. W tym celu wchodzimy na ten link:
https://ptkt.pl/pl/membership-account/your-profile/
3. Opłacanie składek członkowskich
Po zalogowaniu na swoje konto możemy sprawdzić status swojej składki członkowskiej (czy jest opłacona i do kiedy), a także dokonać płatności, jeśli zbliża się termin jej opłacenia. W tym celu klikamy na link:
https://ptkt.pl/pl/membership-account/
Ważne: ponieważ baza Członków Towarzystwa jest sukcesywnie zasilana na portalu PTKT, może się zdarzyć, że status składki będzie niepoprawny, np. nie została jeszcze zaksięgowana wpłata. W takiej sytuacji prosimy o zgłoszenie tego faktu przez formularz kontaktowy:
Podsumowanie
Powyższe czynności pozwolą Państwu na zarządzanie swoim kontem. Dla Państwa wygody w menu głównym dodaliśmy pozycję “SKŁADKI”, która prowadzi na prostą stronę:
https://ptkt.pl/pl/skladki-czlonkowskie/
gdzie mają Państwo dostępne wszystkie przydatne linki opisane powyżej.
W razie dodatkowy pytań lub sugestii, zapraszamy do kontaktu.